Close

Vse cene v spletni trgovini so izražene EUR.

Cene veljajo od 01.01.2017 do preklica. Pogodbe je mogoče skleniti v slovenskem jeziku. Vpogled sklenjene pogodbe je mogoč do 3 leta po datumu sklenitve pogodbe.

Dodatne informacije o artiklih

Za prikaz dodatnih informacij kliknite na ime ali sliko artikla. Odpre se novo okno s podrobnimi informacijami o artiklu in z večjo sliko. Vse ostale podrobnejše informacije lahko dobite na e-naslovu trgovine [email protected] oziroma lahko pokličete na našo telefonsko številko 01/563 56 66 ali 051/399-488. Klici se nanašaja na običajno, neplačljivo omrežje, ob klicu potrošnik nima nobenih dodatnih stroškov v zvezi s kontaktiranjem prodajalca.V primeru nedosegljivosti med delovnim časom podjetje v čimkrajšem možnem času vrne povratni klic na klicano številko.

Delovni čas podjetja: vsak delavnik, od ponedeljka do petka, od 08:00 do 16:00. Sobote, nedelje in prazniki - zaprto.
Naročene izdelke lahko tudi osebno prevzamete v našem podjetju Ebatt d.o.o., Borovec 31, 1236 Trzin, v času delavnika in po prejeti potrditvi o uspešno zaključenem naročilu. Vabljeni tudi k ogledu preostalih artiklov ter kakovostnemu svetovanju s strani izkušenih poznavalcev našega prodajnega programa.

Glede zahtev po značilnostih blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvah sledimo zakonu o varstvu potrošnika ki navaja:

25.b člen

Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:

1.     glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;

2.     firmo, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;

3.     končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;

4.     informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

5.     plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno;

6.     informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

7.     seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;

8.     možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;

9.     trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;

10.  funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno;

11.  informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Določba prejšnjega odstavka se uporablja tudi za pogodbe o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na trajnem nosilcu.

Določba prvega odstavka tega člena se ne uporablja za pogodbe, ki vključujejo vsakodnevne transakcije in se izpolnijo nemudoma ob sklenitvi.

43.b člen

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, mora potrošnik poleg informacij iz prvega odstavka 25.b člena tega zakona najpozneje, preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, prejeti še informacije o:

1.     naslovu, na katerem podjetje dejansko opravlja dejavnost, telefonsko številko, številko telefaksa in naslov elektronske pošte podjetja, kadar so na voljo, po potrebi pa tudi firmo in sedež podjetja, v imenu katerega deluje in na katerega lahko potrošnik naslovi svojo pritožbo;

2.     naslovu sedeža podjetja, če se razlikuje od naslova iz prejšnje točke, in po potrebi o naslovu podjetja, v imenu katerega deluje in na katero lahko potrošnik naslovi pritožbo;

3.     stroških, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife;

4.     pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č in b43.d členom tega zakona, skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena;

5.     navedbi, da potrošnik krije stroške vračila blaga, v primeru odstopa od pogodbe, če je potrebno;

6.     stroških vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;

7.     stroških, ki jih mora potrošnik plačati podjetju v skladu s prvim odstavkom a43.e člena tega zakona, če odstopi od pogodbe po tem, ko je vložil zahtevo v skladu s sedmim odstavkom 43.c ali tretjim odstavkom a43.č člena tega zakona;

8.     neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č člena tega zakona nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

9.     obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja;

10.  minimalnem trajanju obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno;

11.  možnosti izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti, če je potrebno.

Prejšnji odstavek se uporablja tudi za pogodbe o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu podatkov.

Pri pogodbi, sklenjeni za nedoločen čas, ali pogodbi, ki vključuje naročnino, končna cena vsebuje skupne stroške za obračunsko obdobje. Če se taki stroški zaračunavajo po nespremenljivi obrestni meri, skupna cena vsebuje tudi skupne mesečne stroške. Kadar skupnih stroškov ni mogoče vnaprej izračunati, podjetje navede način izračuna cene.

Pri prodaji na javni dražbi se podatki o podjetju iz 1. in 2. točke prvega odstavka tega člena ter 2. točke prvega odstavka 25.b člena nadomestijo s podatki dražitelja.

Informacije iz prvega odstavka tega člena so sestavni del pogodbe in se lahko naknadno spremenijo le z izrecnim soglasjem pogodbenih strank.

Informacije iz 4., 5., 6. in 7. točke prvega odstavka tega člena lahko podjetje zagotovi potrošniku na obrazcu iz devetega odstavka tega člena. Šteje se, da podjetje potrošniku zagotovi informacije iz 4., 5., 6. in 7. točke prvega odstavka tega člena, če pravilno izpolni obrazec iz devetega odstavka tega člena in ga posreduje potrošniku.

Če podjetje potrošniku ne posreduje informacij o dodatnih stroških iz 5. in 6. točke prvega odstavka tega člena, tretjega odstavka tega člena ter 4. točke prvega odstavka 25.b člena tega zakona, jih potrošnik ni dolžan plačati.

Dokazno breme glede izpolnjevanja obveznosti podjetja v zvezi z obveščanjem potrošnika nosi podjetje.

Obliko in vsebino obrazca z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, s pravilnikom predpiše minister, pristojen za gospodarstvo.

Plačilni pogoji

Naročeno blago je mogoče plačati po predračunu ali po povzetju preko poštne nakaznice (distribucija Pošte Slovenije).
Ob izbiri osebnega prevzema je mogoče plačilo z gotovino ali katero od plačilnih kartic (BA, Eurocard, Visa, Diners, Karanta, American Express ali z vrednostnimi boni v kolikor so ti objavljeni).

Za odložena plačila nas lahko kontaktirate na katerega od navedenih kontaktov. Ob odobritvi vam pošljemo dogovorjene plačilne in ostale pogoje poslovanja. Odložena plačila veljajo le za pravne osebe.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, je potrebno spremembo podaktov sporočiti direktno na e-naslov trgovine [email protected].

Varovanje podatkov

Vse podatke pridobljene ob naročanju bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršne koli druge namene.

Hramba in dostop do sklenjenih pogodb

Vse sklenjene pogodbe so shranjene na sedežu podjetja. Dostop do pogodbe je omogočen z priložitvijo številke naročila, na katero se pogodba nanaša.

Stranka lahko pogodbo prejme v elektronski obliki ali pisno, na navedeni naslov za pošiljanje blaga iz naslova naročila.

Garancija, reklamacija, zamenjava

Naročeno blago bo dostavljeno in opremljeno v skladu z zakonom o varstvu in zaščiti potrošnikov.
Garancijski list je priložen ob dostavi potrošniku.

Če vam blago ne ustreza ga lahko v roku 15 dneh od prevzema vrnete. Blago mora biti nepoškodovano in v nepoškodovani originalni embalaži. Vračilo kupnine se izvrši po prejetju poslanega blaga in se nakaže na strankin transakcijski račun, na podlagi predloženih podatkov (transakcijski račun, ime in priimek, naslov, naziv banke, pri kateri je račun odprt).

Stvarne napake

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi po odpravitvi pomankljivosti artikla ali storitve, vrnitvi dela plačanega zneska v sorazmerju s pomankljivostjo ali ponovni izvedbi storitve oz. vrne plačani znesek.

Podjetje pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če gre za obstoj napake na blagu ali nepravilnost pri izvedbi storitve.

Pritožbe in spori

Ebatt d.o.o spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja hitrega in učinkovitega sistema obravnavanja pritožb v prid in zadovoljstvo potrošnika.

V primeru težav je kupcu na voljo elektronski naslov [email protected] ali telefonska številka 01/563 56 66. Pritožbe se odda preko e poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave je zaupen.V primeru pisne pritožbe se le-te odda na naslov podjetja Ebatt d.o.o., Borovec 31, 1236 Trzin. V primeru sodnih sporov, ki izhajajo iz uporabe spletnega mesta www.ebatt.si in iz splošnih pogojev poslovanja, katere ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Splošno

Vse cene so izražene v Eur in vključujejo davek na dodano vrednost. Podjetje Ebatt d.o.o. skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne. Podjetje ne daje nobene garancije ali jamstva za točnost informacij, kakor tudi ne prevzemamo nobene odškodninske odgovornosti v tem smislu. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani kakor tudi splošnih pogojev. Ebatt d.o.o. je lastnik vseh slik na tej strani oziroma ima dovoljenje za uporabo s strani lastnikov. Vsaka nadaljnja uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je prepovedana brez pisnega dovoljenja lastnikov in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

Informacija o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo

Spletno mesto www.ebatt.si je izdelano na PrestaShop platformi ( PrestaShop™ 1.5.4.1). Čas nalaganja strani v povprečju znaša 1.0645 sekunde. Spletno mesto je združljivo s sodobnimi spletnimi brskalniki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Edge, Android Browser, Opera, IOS, Maxthon in podobnimi sistemi. Delovanje je preverjeno nemoteno v sodobnih omrežjih Telekom Slovenije, t-2 network, Siol, Amis, Telemah in ostalimi ponudniki z ustrezno in primerljivo tehnično opremo.

 

Z uporabo e-trgovine se strinjate s pogoji poslovanja.


Close